Goes 0.6/0.7FTE a 20/28 uren per week

Medewerker ICT A / Helpdeskmedewerker

Zo spoedig mogelijk zoekt Het Goese Lyceum structurele versterking op de afdeling ICT,  onderdeel van de Centrale Administratie voor de werkzaamheden van een

Medewerker ICT A voor  0,6 – 0,7 fte, 20/28 uur per week

De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen een ondersteunende dienst (Centrale Administratie) van een brede scholengemeenschap met ca. 375 medewerkers. De dienst ondersteunt de directie o.a. op het gebied van personeelszaken (HRM), financiële zaken, ICT en facilitaire zaken en is belast met de uitvoering ervan. De werkzaamheden kunnen plaatsvinden op de verschillende locaties van Pontes maar je standplaats zal Goes zijn. Beschikbaarheid is gewenst op maandag- dinsdag- en woensdagmiddag, en donderdag en vrijdag de gehele dag.

Functie
De medewerker ICT A is belast met het begeleiden van gebruikers (medewerkers en leerlingen) van  geautomatiseerde systemen door:

  • het installeren van nieuwe apparatuur en standaardconfiguraties;
  • het instrueren van gebruikers ten aanzien van het PC- gebruik en het omgaan met specifieke applicaties;
  • het helpen bij het opstarten van nieuwe applicaties en het geven van uitleg daarover;
  • het uitvoeren van procedures in het kader van softwarecontrole en distributie;
  • het uitvoeren van procedures inzake configuratiemanagement;
  • het verrichten van helpdesktaken, zoals het beantwoorden van vragen van gebruikers, het registreren van calls (klachten en hulpverzoeken) inzake problemen en storingen, het zo mogelijk oplossen daarvan en kan daarbij terugvallen op collega’s binnen de afdeling;
  • het uitvoeren van change management procedures in het kader van aanvragen tot wijzigingen op het netwerk;
  • het naar aanleiding van gemelde problemen verhelpen van eenvoudige storingen aan PC- en randapparatuur;
  • het verstrekken van managementinformatie uit het call- registratiesysteem;
  • het bijhouden van ontwikkelingen betreffende het vakgebied.

Functie-eisen

Welke kwaliteiten neem je mee?:

  • Een gerichte opleiding op MBO-niveau en/of ervaring
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Dienstverlenende instelling
  • Kennis van Office 365

Voor deze functie zijn daarnaast de volgende kennis en vaardigheden vereist:

  • kennis van de in gebruik zijnde hard- en softwareconfiguraties;
  • kennis van beheersprocedures;
  • inzicht in de gebruiksmogelijkheden en derhalve de te ondersteunen activiteiten;
  • het kunnen verhelpen van eenvoudige storingen.

Wij zoeken een kandidaat die past bij de kernwaarden van de organisatie:

  • Klantgerichtheid.
  • Ambitie.
  • Samenwerken.

    Deze website maakt gebruik van cookies

    We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.

    Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

    Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

    Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

    Voor meer informatie, bekijk ons privacybeleid.